Toshiba Satellite L300-1AY

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite L300-1AY op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Syll. 14-03-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300-1AY

Deze laptop is snel, kan meerdere dingen tegelijk doen zonder dat ie traag wordt. Was snel gebruiksklaar. Staat een hoop onnodige software op, dat heb ik er gelijk afgehaald.

Ook ik had het probleem met een systeem back up maken. Inderdaad zo opgelost met een DVD-R.

Ik ben uiterst tevreden en zeker voor deze prijs!!

3 maanden in bezit....

Erex 13-02-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300-1AY

Ik heb een L300-1AY een maand geleden gekocht maar na 2 weken de webcam deed niet meer. Volgens toshiba moest ik de drivers van de webcam die op internet staan weer installeren. Maar nog steeds niks. Ik heb de computer hersteld alles opnieuw geinstallerd maar de webcam doet gewoon niet. Dus toshiba heeft mijn computer opgehaald. Wanneer is mijn computer klaar? dat weet ik niet, en ze natuurlijk ook niet.

Mackopat 20-01-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300-1AY

Deze laptop bijna een maand in het bezit. Tot nu toe zeer tevreden. De installatie ging vlekkeloos en de laptop was binnen een half uur gebruiksklaar. Dankzij de krachtige processor kunnen meerdere toepassingen tegelijk worden gedraaid. Ik vind deze laptop uitstekend geschikt voor de gemiddelde gebruiker. Jammer vind ik wel dat er geen tv out aansluiting op zit. Maar voor deze aanschafprijs mag ik niet klagen. Dus als je geen zware games wilt spelen, is deze notebook een echte aanrader.

ReneSteP 14-01-2009

Ruim een week in bezit.
Mijn tweede, maar echte laptop. Eerste is een EeePc, maar handig voor in auto. Eerst door een kenner even alle (reclame) rommel eraf laten halen en voorzien van de juiste programma's. Er zit teveel op wat maar een maand meegaat. Maar daar zullen al die laptops wel last van hebben.
De toetsenbordknopjes zijn groter dan we gewend waren en is in het begin even wennen. Ook de FN knop blijft zijn vraagtekens houden. Er zitten zoveel extra knopjes hierdoor verstopt die je rustigaan moet uitproberen.
Wel jammer, niet geweten bij aankoop, dat er geen kaartlezer in zit. Dus je heb nog een externe kaartlezer nodig om je foto's te laden. Aan de linkerkant zitten 2 USB poorten boven elkaar. Hierdoor moet je goed kijken wat je erin doet, anders past het niet en zit het elkaar in de weg.
Ik mis ook, of nog niet gevonden, een knopje om het beeldscherm uit te zetten. Wel handig bij de eerste EeePc, die dat wel heeft.

Johanfs 09-01-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300-1AY

Voor minder dan 500 euro heb je een perfecte laptop. Voor dagelijks gebruik is de snelheid, degelijkheid, grafische kaart en grootte van de harde schijf zeer goed.

T.Meyer 03-01-2009
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300-1AY

Voor deze prijs, heb je een prima apparaat. Wat opvalt is de snelheid en de degelijke uitstraling.

smash 24-12-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300-1AY

Op basis van de specificaties welke ik vergeleken heb met andere fabrikanten kwam deze laptop er qua prijs er het meest gunstig uit. Ik ben zeer tevreden over de prestaties. Zelfs ondanks de mee geinstalleerde Windows Vista draait de laptop als een tierelier. Wel weer onnodig mee geinstalleerde software. Die heb ik er maar gelijk vanaf gegooid.

T. Eggink 23-11-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite L300-1AY

Echt een top laptop. Binnen 30 minuten gebruiksklaar. Tijdens het installeren geen problemen gehad. Hij is snel en typt lekker. Echt een aanrader. Ook het design is prachtig, een mooie zakelijke look. Aanrader!